Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym czynnikiem mającym wpływ na potencję jest prawidłowe odżywianie. Dobra może łatwo poprawić nie tylko jakość potencji, lecz też płodność. Zwróćmy na początku uwagę na to, co tracimy w czasie ejakulacji. Jak się okazuje, dochodzi w tym czasie do całkiem istotnych niedoborów selenu. Łatwo go unormować jedząc tuńczyka, wybrane orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Inny bardzo istotny element w naszej diecie to cynk, który odpowiada za przyswajanie testosteronu, ten natomiast wpływa na nasze libido. Podczas picia alkoholu czy palenia papierosów spada poziom cynku, a łatwo go zwiększyć jedząc potrawy strączkowe, niektóre ryby, białe mięso, żółtka jaj lub ostrygi.
Niesamowicie ważnym elementem jest także arginina, stanowiąca 80 procent ejakulatu. Arginina przyśpiesza produkcję spermy i zwiększa żywotność plemników. Składnik tadalis ten bierze udział również w procesie chemicznym zmiany w tlenek azotu, co sprawia, że naczynia krwionośne poddają się rozkurczeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich składnikach jak kakao, wołowina, orzechy nerkowca, makrela, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Należy zwrócić także uwagę na witaminy, szczególnie na witaminę E, która jest określana witaminą płodności. Spotkamy ją w warzywach liściastych, jajach, zarodkach pszenicy oraz ciemnym pieczywie. Inna witamina to beta-karoten, która ma wpływ na odpowiednie uwalnianie hormonów. Jeżeli chcemy poprawić jego niedobory skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie erekcja