5 sposobów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne wiesz dobrze o tym, że treningi ciała są świetne dla zdrowia. Ale czy wiesz, iż wizyty na siłowni pozwalają również czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeżeli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swoje seksualne możliwości, sprawność oraz wigor. Poznaj 5 wariantów ćwiczeń, które najskuteczniej polepszą twoje łóżkowe zdolności!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien rekomendować ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy chcą ulepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten typ ćwiczeń ożywia produkcję testosteronu, który jest podstawowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Wybierz plan treningowy z takim obciążeniem, które sprawi, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Poziom testosteronu podnosi się, gdy wykonujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. kamagra zel

Żeby polepszyć jakość życia seksualnego, ćwicz pompki, przysiady i brzuszki. Treningi budujące mięśnie wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając poczuć większą przyjemność z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – dużo z tych grup mięśniowych pracuje w trakcie stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre również dla mężczyzn – umożliwiają wydłużenie stosunku oraz ułatwiają panowanie nad wytryskiem, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada też za wstrzymywanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają sprawność mięśni dna miednicy, co korzystnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je zanim osiągną orgazm wiecej znajdziecie tutaj levitra tanio