Sekret Twojej mocy

indeks1
Tajemnica Twojej siły

Co w takim układzie działa? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o masę ciała. Wyszło na jaw, iż nadprogramowa liczba kilogramów w postaci tkanki tłuszczowej sprzyja spadaniu ilości testosteronu we krwi. I na odwrót – obniżenie ilości tkanki tłuszczowej wywołuje przyrost poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to istotne substancje odżywcze, których rola polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, przykładowo… testosteronu. Długotrwałe lub częste głodówki bądź totalne
tani cialis
usunięcie wszelkiego rodzaju tłuszczów z diety, mimo małej lub prawidłowej masy ciała także może ujemnie wpływać na ilość tego hormonu.

Kluczem do dobrego seksu jest zdrowe serce

Działaj zgodnie z zasadą „to, co dobre dla mojego serca, jest odpowiednie dla mojego penisa”. Nadmierne spożycie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w naczyniach krwionośnych. Tym samym zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a co za tym idzie – transfer krwi. Ponieważ wzwód polega na wypełnieniu ciał jamistych prącia krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie efekt, gdy tej krwi do rzeczonego narządu przypłynie zbyt mało. Wszystko jest dla ludzi, jednak, jeśli chcesz zachować pełnię sił seksualnych, swoje ukochane „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w różnej postaci zostaw na specjalne okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają dużo błonnika, który skutecznie wpływa na obniżenie ilości cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso oraz chudy nabiał, nie konsumuj codziennie żółtego sera.

Proste? To do działania, a raczej do sypialni!

Chętka na seks zależy przede wszystkim od naszego nastawienia – jeśli mamy motywację do przeprowadzenia zbliżenia, zapewnia nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to istotne nie tylko dla dziewczyn!), doceniani przez partnerkę a sama działalność seksualna jest zgodna z naszymi preferencjami, prawdopodobnie nic nie będzie przeszkodą aby czerpać z niej jak największą satysfakcję. Jednakże instynkt seksualny, choć jest kwestią ducha, zależy jest także od dyspozycji organizmu. tadalis
W następstwie tego poza zadbaniem o adekwatną oprawę zbliżenia, należałoby 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować zawczasu swoje ciało, żeby sprostało zadaniom, jakie pragniemy przed nim postawić. Podstawa to sen, ruch, zdrowa dieta i odrzucenie używek (picie zbyt dużej ilości kawy czy piwa działa niezmiernie negatywnie na możliwości wzwodu, nie ma też odpowiedniej liczby wypalanych papierosów – każda ilość szkodzi twojej sprawności seksualnej!).

Oprócz wymienionych w artykule sposobów, każdy z nas mógłby dopisać kilka własnych, które sprawiają, iż ochota na seks rośnie. Czy jest to nasz ukochany typ odpoczynku, masaż, kąpiel; smakowanie pysznego i oryginalnego dania; miło oraz sielankowo albo żywiołowo oraz ekscytująco spędzony dzień, wyczekiwanie na realizację fantazji erotycznej ustalonej uprzednio z partnerką… Mniejsza o to jaki mamy sposób na zrelaksowanie się oraz bycie tu i teraz z drugą osobą, ważne aby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj kamagra zel

5 sposobów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne wiesz dobrze o tym, że treningi ciała są świetne dla zdrowia. Ale czy wiesz, iż wizyty na siłowni pozwalają również czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeżeli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swoje seksualne możliwości, sprawność oraz wigor. Poznaj 5 wariantów ćwiczeń, które najskuteczniej polepszą twoje łóżkowe zdolności!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien rekomendować ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy chcą ulepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten typ ćwiczeń ożywia produkcję testosteronu, który jest podstawowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Wybierz plan treningowy z takim obciążeniem, które sprawi, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Poziom testosteronu podnosi się, gdy wykonujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. kamagra zel

Żeby polepszyć jakość życia seksualnego, ćwicz pompki, przysiady i brzuszki. Treningi budujące mięśnie wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając poczuć większą przyjemność z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – dużo z tych grup mięśniowych pracuje w trakcie stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre również dla mężczyzn – umożliwiają wydłużenie stosunku oraz ułatwiają panowanie nad wytryskiem, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada też za wstrzymywanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają sprawność mięśni dna miednicy, co korzystnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je zanim osiągną orgazm wiecej znajdziecie tutaj levitra tanio